کسب درامد اینترنتی

گزارش کار آموزی حسابداری در اداره پست اردبیل


گزارش کار آموزی حسابداری در اداره پست اردبیل

گزارش کار آموزی حسابداری در اداره پست اردبیل

 

قسمتی از متن.....

ماهانه

1ـ ممیزی اسناد هزینه کار پردازی عبارتست از اینکه طبق روال هزینه و مراحل خرج رعایت شده است و کلیه دستورات و قوانین مراحل خرج رعایت شده است و ثبت هزینه های آن در سیستم حسابداری شرکت است.

2ـ جمع آوزی اسناد از دفاتر ارتباطی شهری و پرداخت حق السهم متعلقه و ارسال اطلاعات به تهران و مراجع مربوطه و ثبت آنها در دفاتر روزینامه و کل و کامپیوتر و بایگانی در جای مخصوص خود.

3ـ یادگیری صدور چک هزینه ها که عبارتست از چک کسورات حقوق (بیمه ـ مالیات و سایر کسورات) و ثبت چکها در برنامه کامپیوتری و دفاتر روزنامه و کل و صورت مغایرت گیری در پایان هر ماه.

4ـ فراگیری صدور چک به حسابهای وجوه امانی شرکت پست تهران و واریزی به حساب درآمدی استان و حساب ارزش افزوده و بایگانی اسناد مربوطه برای جلوگیری احتمالی بازرسان از شرکت گست تهران.

ماهانه

ـ کار با رایانه در برنامه Excel برای ثبت هزینه ها ورود اطلاعات درآمد تعهدی شهرستانهها و باجه ها در سیستم حسابداری تینا و انتقال آزادی Excel مطالباتی براساس کدهای تعریف شده سیستم حسابداری شرکت پست.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 953

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما