کسب درامد اینترنتی

ارزیابی شاخص های مکانیزاسیون اراضی شالیکاری استان گیلان


ارزیابی شاخص های مکانیزاسیون اراضی شالیکاری استان گیلان

مقدمه:

تعاریف وعبارات برای توضیح مکانیزاسیون بصورت جهانی استاندارد شده است .عبارتی که در یک کشور برای تعریف مکانیزاسیون بکار می رود وممکن است در کشور دیگر همان معنی رانداشته باشد درسال 1964 کشورهای اتحادیه اروپا در انتخاب عبارت مناسب برای مکانیزاسیون با مشکل مواجه شدند وبرای رفع این مشکل از یک فرهنگ لغایت مصور کشاورزی که توسط stein metz نوشته وبا شش زبان ترجمه گردیده استفاده نمودند. بعدها کشورهای آسیایی شرقی نیز این عبارات و تعاریف را بکار بردند.

تعریف مکانیزاسیون بعضی مواقع به شرح وتوضیح تکنولوژی توان مکانیکی می شود ولی با توجه به مراجع معتبر موجود می توان مکانیزاسیون کشاورزی ، رابه صورت زیر تعریف کرد :استفاده از تکنولوژی روز در امور کشاورزی برای افزایش بهره وری با رعایت تمام جوانب به منظور رسیدن به توسعه پایداری .حال این پرسش ها ایجاد می گردد که تکنولوژی روز کدام است وتکنولوژی های قدیمی وآینده چه چیزهائی بوده وخواهد بود؟ افزایش بهره وری درچه زمینه ها بوده ودرنهایت منظور از تمام جوانب چیست؟


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 936

برچسب های مهم

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما