کسب درامد اینترنتی

مقاله صنعت لاستیک


مقاله صنعت لاستیک

مقدمه

اکثر مردم فکر می کنند که صنعت لاستیک یک "پدیده قرن بیستم" است که شروع اولیه و ابتدایی آن به قرن نوزدهم باز می گردد،اما حقیقتاً استفاده بشر یا به عبارتی،دانش وی از لاستیک به ابتدای تاریخ مدون بشریت و یا حتی زمانهای پیش از آن باز می گردد.هدف از این فصل این آن است که بطور خلاصه تاریخچه استفاده و همچنین علم صنعت لاستیک را قبل از تجاری شدن آن ودر طی زمانهای نسبتاً اخیر دنبال نماید.

تولیدات لاستیکی از انواع کائوچوهای طبیعی و مصنوعی تشکیل می شود،هر چند که بخش عمده کائوچوی طبیعی از درختزارهای هِوآ برازیلینس Hevea Brailiensis)بدست می آید،لیکن کائوچو را می توان از قریب به 50 نوع درخت،بوته یا انواع دیگر رستنی ها،از جمله گیاه قاصدک تهیه نمود که"شرابه" آن همان لاتکس لاستیک می باشد.بهرحال،بخش عمده درختانی که لاتکس تراوش می کنند در مناطق استوایی یا نیمه استوایی واقع هستند.البته به این مورد نیز باید اشاره نمود که آب و هوای مناطق مختلف زمین در گذشته های دور به طور محسوس تغییر کرده و این امر خود کشف قدیمی ترین نمونه های لاستیکی را در پاره ای نقاط توجیه می نماید.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 885

برچسب های مهم

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما