کسب درامد اینترنتی

هدف از ايجاد تأسيسات روشنايي


هدف از ايجاد تأسيسات روشنايي

 

مقدمه

هدف از تأسيسات روشنايي ايجاد شرايط خوب ديدن و فراهم كردن محيطي ايمن و راحت با روشنايي مناسب مي باشد .

كه مهمترين پارامترها در اين مهم شدت روشنايي كافي ، جلوگيري از انعكاسات ناخواسته ، هماهنگي درخشندگي اطراف با درخشندگي محيط وهمچنين جلوگيري از خيرگي چشم از منابع نوري و درخشندگي مناسب سطوح داخلي و استفاده از منابع نوري با مشخصه هاي رنگي مناسب مي باشد .

اينجانب در مجتمع مسكوني فوق فاكتورهاي زير را در نظر گرفته ام .

محيط مسكوني كه رنگ ديوارهاي آن سفيد و با ضريب انعكاسي 90-70و بطور متوسط هر شش ماه يكبار نظافت ميگردد و از لحاظ گرد و خاك و آلودگي ، اكثر قسمتها تميز در نظر گرفته شده است .

لامپهاي مورد استفاده در اين مجتمع از نوع لامپ فلورسنت ( بدليل نبود اطلاعات كافي از ديگر لامپها بخصوص رشته اي ) با رنجهاي 40 و 32 وات كه با چوك، تواني معادل 51 و 40 وات و همچنين جرياني معادل 44/0 و 24 /0آمپر ( بدون خازن ) و 24/0 و14/0 آمپر(با خازن ) مي باشد كه خازنهاي در نظر گرفته شده با ظرفيت 5/4 ميكروفاراد و رنج جريان 24/0 آمپر كه از نظر اقتصادي بسيار با صرفه است. كليدها از نوع يك پل و دو پل و تبديل استفاده شده و حداقل جريان عبوري از پريزها 2 آمپر است و حداكثر 5/2 آمپر و براي حالت سه فاز 5 آمپر در نظر گرفته شده و ارتفاع كليد و پريزها از كف برابر با بخش 13 مقررات ملي ساختمان براي پريزهاي برق و تلفن 30 سانتي متر از كف و براي كليدهاي روشنايي 110 سانتي متر از كف در نظر گرفته شده است .

براي حفاظت از زدگي و آسيب ديدگي كابلها آن ها را در داخل لوله قرار مي دهند كه شامل انواع زير مي باشد لوله گالوانيزه ، لوله هاي فولاد سياه ، برگمن ،PVC و خرطومي و غيره و لوله هاي مد نظر در اين مجتمع از نوع PVC با قطر 11 و 16 ميليمتر مي باشد

 

47صفحه


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 821

برچسب های مهم

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما