کسب درامد اینترنتی

مقاله ريخته گري چدن


مقاله ريخته گري چدن

مقدمه :

عنوان چدن ريختگي مشخص كننده دسته بزرگي از فلزات است . فلزاتي كه در اين دسته قرار دارند از نظر خواص با يكديگر تفاوتهاي فاحش دارند . عنوان چدن ريختگي ، همانند عنوان فولاد كه مشخص كننده دسته ديگري از فلزات است ، يك عبارت كلي است . فولادها و چدنها در اصل آلياژ آهن هستند كه با كربن ساخته شده اند اما فولاد همواره كمتر از دو درصد كربن داشته و معمولاً درصد كربن آنها از يك درصد بيشتر نمي شود . درحاليكه چدنها بيش از دو درصد كربن دارند. چدنها ي ريختگي گذشته از كربن بايد داراي مقادير قابل توجهي از سيليسيم باشند كه عموماً ميزان آن از يك تا سه درصد متغير است .

تفاوتهاي مذكور اختياري و دلخواه نيست اما همين امر ريشه متالورژيكي و عامل موثري است كه سبب مي شود خواص مفيد و متفاوتي در اين دو دسته از گروه فلزات آهني پديد آيد .

اميد است اين پروژه سهمي در پيشبرد صنعت وتكنولوژي ريخته گري چدن در ايران داشته باشد و مورد استفاده ديگر دانشجويان نيز قرار گيرد .


32صفحه


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 637

برچسب های مهم

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما