کسب درامد اینترنتی

مقاله حسابداري


مقاله حسابداري

مقدمه

حسابداری

حسابدارییا به تعبیری زبانتجارتروشهایی است قراردادی که توسط استادان،
کارشناسان و یا انجمنهای حرفه ایحسابدارانتدوین گردیده است و به
تدریجمورد قبول همگان قرارگرفته است و قابل تصحیح و تغییر می باشد. برای حسابداری تعاریفگوناگونی عنوان شده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فرآیند تشخیص، اندازه گیری و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگاناطلاعاتمزبور امکان قضاوت و تصمیم گیریهایآگاهانه را فراهم می سازد.
  • حسابداری عبارتست از خدمتی که با فراهم کردن اطلاعاتمالیمورد نیازمدیران، پرداخت کنندگان مالیات ،اداره کنندگان و سایرین جهت تصمیم گیریهای آگاهانه انجام می پذیرد.
  • حسابداری عبارتست از فن تفسیر، اندازه گیری و توصیففعالیتهای اقتصادی. در حسابداری هدف بر اینقرار گرفته است که با بنیانگذاری یکسری ضوابط و قراردادها اطلاعات لازم را برای حلمسایل مالی یکموسسهبدست آوریم .

تاریخچه حسابداری

در عصری که جوامع بشری هموارهدر حال پیشرفت های علمی وصنعتیواقتصادی می باشند و با توجه به اینکهنقش فعالیتهای مالی در هر پیشرفت و توسعه ای غیر قابل انکار می باشد نیاز بهتوسعه حسابداری روز به روز افزایش می یابد.

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 651

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما