کسب درامد اینترنتی

کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان


کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

 

دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان ترم هفت رشته علوم تربیتی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 43 صفحه

این کارنما (پروژه ) بسیار کامل و دقیق طراحی شده و شامل تمامی قسمت های مورد نیاز جهت ارائه به دانشگاه فرهنگیان را دارا می باشد. در تکمیل این پروژه قسمت های مورد نیاز مد نظر گرفته شده و نسبت به موارد مشابه در اینترنت نمونه قوی تری می باشد.

در جامعه انسانى, اساسى ترین کار, تعلیم و تربیت است. کسى که این رسالت را به دوش مى کشد ((معلم)) است. کار معلمى به هرگونه تلاشى که براى هدایت, تکامل و تعلیم و آموزش انسان, صورت مى گیرد اطلاق مى شود, براساس همین تعریف است که پیامبران, معلم بشر خوانده مى شوند, هم چنین پدر و مادر و دیگر اعضاى خانواده نسبت به کوچک ترها نقش معلم را دارند. اما در نام گذارى طبقات مختلفى که وظیفه تعلیم و تربیت را بر عهده گرفته اند, اصطلاحا تنها به یک طبقه ((معلم)) مى گویند; یعنى همان کسانى که رسالت آموزش و پروش فرزندان ما را از دوره کودکى و تحصیلات ابتدایى تا دوره جوانى و تحصیلات عالى, بر عهده مى گیرند. در جامعه اسلامى ما این وظیفه مهم بر عهده انسان هاى شریف, قانع و وظیفه شناسى است که از سر تعهد و دلسوزى به ساختن و شکل دهى استعدادهاى مومن و کاردان مشغولند.

این کارنما شامل موارد زیر است :

چکیده-دوران کودکی-دوران دبیرستان-کنکور-ورود به دانشگاه-تجارب کارورزی-چالش های پیش روی من-معلم موفق-تشریح معلمی خود-فنون و مهارت های تدریس-تاثیر دانشگاه بر انگیزه من-برنامه ریزی برای آینده با توجه به تجارب کسب شده-نتیجه گیری -تعهدات دانشجو-منابع

 

توجه:کاملترین فایل در سطح اینترنت میباشد 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 6180

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (3)

محمد
۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶

سلام ممنون ار "فایل کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان "که خیلی کامل بود و خیلی کمکم کرد از شما خیلی خیلی ممنونم

مژکان
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

سلام ممنون از فایل تون ماچ

علی
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

سلام
این فایل کاملتر از فایل های سایت دیگه هست
ممنون از لطف شما

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما