کسب درامد اینترنتی

رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی


رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی

 

 

 

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:31

چکیده

مهم ترين متغير در موفقيت هر مدرسه ای ، مدیریت حرفه اي آن مدرسه است. مدرسه در ميل به موفقيت خود و براي پاسخگو بودن به دانش آموزان ، راه هاي فراواني دارد و همچنين با بيراهه ، چاله و چاه هاي زيادي نيز مواجه است. مديريت حرفه ای مدرسه ، چيزي جز شناخت راه ها و چاه هاي موفقيت مدرسه و برنامه ريزي جهت ايجاد راه ها و فرصت ها ، افزايش عوامل تسهيل كننده و بر طرف كردن چاه ها و مهار، كاهش و يا رفع موانع در این رابطه نیست .

با توجه به نكات فوق؛ حاكميت مدیریت حرفه اي در مدرسه، قادر است به ميزان بسيار چشم گيري مدرسه را در جهت كاهش تنش ها و موفقيت در تحقق اثر بخش هدف ياري نمايد و مدرسه و دانش آموزان را پاسخگو سازد. امروزه داشتن مدیریت حرفه اي، به عنوان يك مزيت رقابتي در مدارس مطرح مي باشد. ضعف در سيستم مدیریت حرفه ای، منجر به كاهش کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی در مدرسه مي گردد و مديريت، بيشتر بر روي كنترل گذشته نگر تكيه خواهد كرد.

مدیریت حرفه اي ، تاثير چشم گيري بر روي فعاليت ها ونتابج مدرسه دارد . مدیریت حرفه اي ، بهره وري را افزايش مي دهد ، ارتباطات را بهبود مي بخشد ودرجه ريسك را كاهش مي دهد؛ زيرا هنگامي كه مدیریت حرفه اي در مدرسه حاكم است ، خدمات آموزشی و پرورشی به درجه بسیار بالاتری ارتقا پیدا خواهد کرد.

موفقيت در مدرسه ناشي از ايجاد وبه كارگيري مديرت حرفه ای در مدرسه است. هر چه مدرسه خود را قانون مند تر سازد، به همان ميزان قابليت پيش بيني خود را در محيط افزون تر ساخته است.براي رسيدن به موفقيت ، چاره اي جز قانون مند ساختن مدرسه و ایجاد مدیریت حرفه ای نيست. در مقاله حاضر قصد داریم به بررسی رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی بپردازیم.


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 819

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما