کسب درامد اینترنتی

مقاله انواع تکنیک های آماده سازی گوشت و ماهی برای پخت


مقاله انواع تکنیک های آماده سازی گوشت و ماهی برای پخت

 

 

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:32

مقدمه

بسیاری از ما به دنبال راهی برای خوش طعم کردن غذاهای خود هستیم. طعم خوش غذا علاوه بر اینکه محرکی برای اشتها است، می‌تواند برای افراد کم وزن، کم اشتها یا گاها بیمار نیز مفید باشد. با بکار بردن روش‌های ساده، اما کاربردی زیر می‌توان غذایی با طعم خوش و متفاوت را تجربه نمود.وشت يکي از مهمترين منابع پروتئين حيواني محسوب مي شود . غني بودن گوشت از پروتئين هاي ارزشمند ، که حاوي اسيدهاي آمينه ضروري براي بدن ( چون در بدن انسان ساخته نمي شود ) نظير هيستيدين ، ايزولوسين، لوسين، متيونين، تريپتوفان و همچنين چربي ها که به عنوان يک منبع انرژي زا براي بدن محسوب شده و حاوي اسيدهاي چرب نظير اسد نيلولئيک، اسيد لينولنيک و اسيد آرشيدونيک مي باشند و مواد معدني نظير فسفات‌ها و سلوفات‌ها و ويتامين‌ها بخصوص ويتامين‌هاي گروه B و هيدرات کربن ( گليکوژن) ، نشان دهنده ارزش و اهميت اين فراورده مهم در تغذيه انسان است . البته با توجه به نظرات پزشکان ، گوشت قرمز به علت دارا بودن اسيدهاي چرب اشباع و بالا بردن کلسترول خون در صورت مصرف زياد مي تواند عوارضي را براي انسان ايجاد کند بنابراين تعادل در مصرف آن توصيه مي شود .

با توجه به آنچه که گفته شد آماده کردن انواع گوشت و ماهی نیز تاثیر بسزایی در علاقه مند نمودن و لذت بردن از این مواد موثر دارد و شامل تکنیک های مهمی است . در این تحقیق قصد داریم به تکنیک های آماده سازی گوشت و ماهی برای پخت بپردازیم.

سوابق تحقیق

کراوس می گوید "همه غذاها در کباب پز خوش طعم می شوند. در روش برشته کردن در فر نیز سرآشپز باید دقت خاصی به خرج دهد تا غذا خشک نشود و به آرامی پخته شده و نسوزد. با از قبل پختن مرغ در مایکرویو یا فر، قبل از پختن گوشت در توری، به همان طعم کباب پز توری در فضای باز می توان دست یافت.

اکبری کیا پیشنهاد می دهد تکه هایی از ماهی در توری قرار بگیرد تا نازک شود و از هم جدا نشود. او اضافه می کند که تکه های گوشت بدون چربی بهتر کباب می شود ؛چون هر نوع چربی از سیخ جدا خواهد شد. اول گوشت، مرغ یا استیک بزرگ ماهی یا فیله های ضخیم را در ادویه بخوابانید، سپس به طور منظم روغن بزنید تا طعم آن دوباره به دست آید. مطمئن شوید که بر شعله توری نظارت می کنید تا سرعت پخت را کنترل کنید. هدف این کار پختن گوشت یا ماهی به یک اندازه در دو طرف است تا از سوختن یک طرف اجتناب شود.


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2124

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما