کسب درامد اینترنتی

برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار


این فایل کامل ترین مجموعه قابل دسترس درباره تدوین برنامه سالانه مدیر در قالب طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار سالتحصیلی 96-1395به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. کلیه محور ها و نمودار ها در این فایل استفاده و تکمیل شده اند و حد اقل شش ماه کار مدیر و معاون آموزشی را راحت تر می کند این فایل حاوی ده پوشه است که در هر یک از آنها فایل های خاص همان پوشه یا محور موجود می باشد. مسلما شما مدیر و معاون گرامی از دانلود این مجموعه راضی خواهید بود و رضایت کامل را خواهید داشت . کافی نت دانشجو (فرهنگیان) این موضوع را ضمانت میکند و پاسخگوی شما مدیر محترم و معاون آموزشی خواهد بود.

توجه:

به دلیل اینکه در سالتحصیلی 96-1395 یک سری تغییرات در روند جداول و محور ها ایجاد شد مجموعه کل تغییرات به صورت بسیار کامل و جدول بندی شده هم به همراه فایل های اصلی ارسال می گردد که آنها هم به صورت ورد و قابل ویرایش و در 47 صفحه می باشند. این مجموعه انقدر کامل است که شما را از جستجوهای دیگر بی نیاز می کند.


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1612

برچسب های مهم

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما