کسب درامد اینترنتی

ITS چيست؟


ايجاد سيستمهاي هوشمند حمل و نقل ITS‌ يك زيرساخت مطلوب و مناسبجهت تحقق و دستيابي به اهداف متخصصين فراهم شده است.مديريت و برنامه ريزي دقيق وكارآمد در حمل و نقل و ترافيك ، استفاده بهينه از منابع، كاهش صدمات و افزايش ايمنيو آرامش، كاهش هزينه و اثرات نامطلوب زيست محيطي، ‌كاهش مصرف انرژي و تأخيرهايناخواسته در طول سفر و در نهايت جلب رضايت مسافرين و روانسازي جريان ترافيك و حمل ونقل، ‌همواره از مقاصد ومطلوبهاي برنامه ريزان حمل و نقل در استفاده از ITS برشمردهمي‌شوند.

مفهوم ITS

حمل و نقل و جابجائي كالا و مسافر، بعنوان يكي از اساسي ترين نيازهاي بشر، همواره به عنوان شاخصي مطرح بسيار مهم در برنامه‌ريزي‌هاي كلان هر جامعه، ‌مورد توجه ويژه قرار گرفته است.

درعصري كه به آن ”عصر انفجار اطلاعات“ اطلاق مي‌گردد، فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات بعنوان ابزاري كارآمد براي متخصصين رشته هاي گوناگون، موجبات تسهيل و تسريع ارائه خدمات را فراهم نموده است.

16صفحه


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 675

برچسب های مهم

کسب درامد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما